Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Mocht er een actie zijn waarbij bijvoorbeeld ”2 halen, 1 betalen” geldt, dan geldt altijd dat het goedkoopste artikel gratis is. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom uw kortingscode niet werkt:

  • De kortingscode is verlopen omdat de actie is verlopen.
  • Uw kortingscode is te vaak gebruikt.
  • U heeft een fout gemaakt bij het invoeren van de kortingscode.
  • Neem contact met ons op als u van mening bent dat uw kortingscode onterecht niet werkt.

Hoe weet ik of mijn bestelling wordt verwerkt?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. U krijgt bovendien een volgende e-mail op het moment dat de bestelling door ons verstuurd wordt naar het door u opgegeven adres binnen Nederland, danwel naar de iLuce-shop van uw keuze, waar u het kunt ophalen. Door in te loggen op uw persoonlijke account kunt u de status van uw bestelling volgen.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als u ervoor heeft gekozen om uw bestelling op een Nederlands adres te laten bezorgen, sturen wij u een e-mail waarin u uw bestelling eenvoudig online bij PostNL kunt volgen. Dit gaat via een zogenaamde ”Track & Trace Code”. U kunt de status van uw bestelling ook steeds volgen door in te loggen op uw persoonlijke account.

De Track & Trace-link in het mailtje doet het niet!

Mocht de Track & Trace-link in de e-mail die wij u verstuurden (nog) niet werken, wacht u dan een paar uur alstublieft en probeer het nogmaals. Het kan zijn dat pakketdienst uw bestelling nog niet in het bezorgproces heeft opgenomen nadat wij deze bij hen aanboden. Werkt de Track & Trace-link daarna nog steeds niet, dan kunt u een mail sturen naar onze klantenservice.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

U kunt een afgeronde bestelling niet wijzigen of annuleren. Uw bestelling zit in het leveringsproces. Na ontvangst van uw bestelling kunt u deze uiteraard wel kosteloos retourneren of retourneren in de webshop. U krijgt dan uw geld terug minus eventueel door u gemaakte verzend-, reis- en/of verpakkingskosten.

Waar wordt mijn bestelling geleverd?

U kunt uw bestelling als volgt via onze webshop ontvangen:

  • Zelf afhalen bij één van onze Knevel vestigingen (GRATIS).
  • Bezorging op uw standaard bezorgadres in Nederland (€ 15,00 voor bestellingen onder de € 50,00) boven de € 50,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
  • Bezorging op een ander adres in Nederland

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als u er voor kiest om uw bestelling op uw standaard bezorgadres of op een ander adres in Nederland te laten bezorgen, dan wordt de levering verzorgd door een pakketdienst. Samen met hen streven wij ernaar om uw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen af te leveren.

Wat zijn de verzendkosten?

Als u uw bestelling op een adres in Nederland (uitgezonderd eilanden) laat bezorgen, rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 15,00 voor bestellingen onder de € 50,00. Daarboven rekenen wij geen verzendkosten. Bij bezorging op een eiland of buiten Nederland vindt een toeslag plaats van € 15,00.

Vertraagde levering

Wij doen er alles aan om uw bestelling binnen de gestelde termijn aan u aan te (laten) bieden. Ondanks al onze zorg kan het voorkomen dat uw bestelling onbedoeld vertraging oploopt. Waar mogelijk zullen wij u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen. U kunt de actuele status van uw bestelling volgen door op uw persoonlijke account in te loggen. U kunt ook contact met ons opnemen als de levering te lang op zich laat wachten.

Uw bestelling is (gedeeltelijk) niet leverbaar

Wij streven ernaar om alle door u bestelde artikelen te leveren. In een enkel bijzonder geval kan het echter voorkomen dat een artikel of bestelling onverhoopt toch niet leverbaar is. U wordt hiervan zo snel mogelijk door ons op de hoogte gesteld.

Wat is een deellevering en waarom bestaat mijn bestelling uit deelleveringen?

Een deellevering is een bestelling die is opgesplitst in verschillende leveringen. Dit doen wij om uw bestelling zo snel en volledig mogelijk aan u te bezorgen. Wij hebben verschillende magazijnen van waaruit de bestellingen worden verpakt. U wordt te allen tijde per e-mail op de hoogte gesteld hoeveel deelleveringen u krijgt en welke artikelen hierin zitten. U krijgt dan soms twee of drie deelleveringen. Wanneer een bestelling wordt verpakt, ontvangt u een e-mail dat een gedeelte van de bestelling is afgerond. Alle deelleveringen worden voor u tot één geheel samengevoegd en klaargezet voor verzending naar de winkel.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste aanbiedingen